Aplikacja Korespondencja jest dedykowanym rozwiązaniem dla Zarządców Nieruchomości wspierającym obsługę korespondencji elektronicznej. Współpracując bezpośrednio z Serwerem Usług MSB (usługą automatyzującą proces wysyłki) zarządza tworzeniem wiadomości e-mail, treści e-mail.
W aplikacji użytkownik otrzymuje dostęp do tworzenie kont e-mail do obsługi wysyłki dla poszczególnych stanowisk/działów, ustawiania adresu e-mail do otrzymywania informacji zwrotnych.
Wiadomości e-mail generowane w formie automatycznej z poziomu aplikacji służących do tworzenia korespondencji, czyli: Czynsze Zasoby Własne, Czynsze Wspólnoty, Czynsze Zasoby Obce, Prawa do Lokalu. W oparciu o zdefiniowane adresy korespondencyjne tworzone są elektroniczne dokumenty które w połączeniu z definiowanymi treściami wiadomości pozwalają na personalizację korespondencji od odbiorców.
Aplikacja stanowi jeden z modułów zintegrowanego systemu informatycznego Meritum - nowoczesnego rozwiązania wspomagającego pracę zarządców i administratorów nieruchomości.
MOŻLIWOŚCI APLIKACJI:
- obsługa wielu kont e-mail
- powiązania kont z wybranymi stanowiskami aplikacji
- definiowalne treści korespondencji elektronicznej
- możliwość tworzenia indywidualnych treści korespondencji, tematów wiadomości dla poszczególnych kont e-mail
- automatyczne tworzenie wiadomości e-mail w oparciu o wydruku zawiadomień o wysokości opłat, dokumentów sprzedaży, dokument rozliczeń wody, dokumentów rozliczeń rocznych, pism ogólnych, kartotek
- obsługa skrzynek korespondencji: roboczych, nadawczych, wysłanych
- zarządzanie ponową wysyłką, błędami wysyłki itd.
- możliwość dołączania dodatkowych załączników
Serwer Usług MSB - dodatkowe narzędzie obsługujące wysyłkę korespondencji elektronicznej generowanej przez oprogramowanie Meritum.
Pozwala na automatyzację procesu wysyłki, pochodzącej z aplikacji zintegrowanego systemu informatycznego Meritum, czyli realizację wysyłki w tle bez udziału użytkownika, bez konieczności używania dodatkowego programu do obsługi poczty e-mail.