Dedykowana aplikacja do wsparcia pracy Administracji

W ofercie pojawiła się aplikacja dedykowana do wsparcia pracy Administracji Osiedli. Oprócz zarządzania korespondencją administracje otrzymują m.ni. dostęp do kartotek lokali, przesyłania informacji w formie elektronicznej czy też wystawiania refaktur do rozliczenia w kartotekach najemców/właścicieli/lokatorów.

Zakończyliśmy prace nad aplikacją e-KartaLokalu

E-KartaLokalu, czyli dostęp lokatorów/najemców do kartotek poprzez stronę WWW. Pierwsze prace konfiguracyjne i wdrożeniowe u klientów rozpoczęte. Oprogramowanie Meritum składa się już z ponad 20 aplikacji wspierających obsługę nieruchomości.

Firebird 2.5 podstawowym serwerem dla systemu Meritum

Dedykowanym serwerem do obsługi oprogramowania Meritum stał się serwer Firebird 2.5. Zdecydowanie poprawia to szybkość i bezpieczeństwo pracy użytkowników.